Udržitelný marketing: Jak využít PPC reklamu v souladu s ekologickými hodnotami
"Digitální marketing a ekologie? To přece nejde dohromady!" prohlásila Markéta, když jsme se poprvé setkali v její malé prodejně...
"Digitální marketing a ekologie? To přece nejde dohromady!" prohlásila Markéta, když jsme se poprvé setkali v její malé prodejně...
Kouzlo logických hádanek Logické hádanky, to není jen tak ledajaká kratochvíle. Jsou to skutečné výzvy pro naši mysl, které nás nutí...
Když jsem minulý měsíc navštívil kamaráda Tomáše v jeho nově otevřené kavárně v centru Hradce, překvapil mě tím, kolik lidí tam...
Výhody realitky Spolupráce s realitní kanceláří s sebou přináší řadu výhod. Realitní makléři disponují znalostí trhu a zkušenostmi s prodejem nemovitostí. Ušetří vám čas a energii spojenou s inzercí, prohlídkami a vyřizováním dokumentů. Profesionální makléři vám pomohou s určením optimální ceny nemovitosti a...
02. 06. 2024
Lahome: Český nábytek pro každý domov LaHome je česká značka nábytku, která si klade za cíl zpříjemnit a zkrášlit každý domov. S důrazem na kvalitu, funkčnost a moderní design nabízí LaHome širokou škálu produktů od sedacích souprav a postelí až po konferenční stolky a komody. Všechny produkty LaHome jsou vyráběny...
01. 06. 2024
Společnost s ručením omezeným a bydlení Společnost s ručením omezeným (s.r.o.) je oblíbenou formou podnikání v České republice. Můžete se setkat s otázkou, zda s.r.o. může vlastnit nemovitost určenou k bydlení. Odpověď je ano, s.r.o. může vlastnit byt nebo dům a může s ním nakládat dle svého uvážení, tedy i...
31. 05. 2024
Výběr materiálu: porcelán, sklo, plast? Při výběru nádobí se nabízí široká škála materiálů, z nichž každý má své klady a zápory. Porcelán je synonymem elegance a odolnosti. Je ideální pro slavnostní stolování, ale i každodenní použití. Sklo je zase hygienické a snadno se čistí, hodí se pro servírování...
30. 05. 2024
Historie hippie oblečení Historie hippie oblečení sahá do 60. let 20. století, kdy mladí lidé začali odmítat konzumní společnost a hledali alternativní způsoby života. Tento hnutí se projevilo i prostřednictvím oblečení, které bylo protikladem k tradičnímu módnímu průmyslu. Hippies nosili volné a pohodlné šaty zdobené...
29. 05. 2024
V osmdesátých letech minulého století se módní scéna vyznačovala odvážnými a výraznými trendy, které dodnes ovlivňují svět módy. Tato éra byla charakterizována extravagantními barvami, velkými rameny a výraznými vzory. Důležitou roli hrály také materiály jako samet, džín nebo koženka. Móda 80. let byla revoluční...
28. 05. 2024
Historie péřových kabátů: Od tradičních kožešin k moderním designům. Historie péřových kabátů sahá až do 17. století, kdy byly používány jako ochrana před chladem v extrémních podmínkách. Postupem času se vyvíjely od tradičních kožešin k moderním designům, které kombinují funkčnost s estetikou. První masová...
27. 05. 2024
Vítejte v magazínu "Evoluce lifestylu"! Dnes se zaměříme na ikonický parfém od značky Carolina Herrera s názvem Good Girl. Tato vůně se stala symbolem elegance a síly ženy, která si dokáže užít život plným douškem. Good Girl je moderní, smyslná a neodolatelná vůně, která okouzlila mnoho žen po celém světě. Podívejme...
26. 05. 2024
Co jsou saténové šaty a proč jsou tak populární v módním světě? Saténové šaty jsou elegantní kousky oblečení vyrobené z jemného a lesklého materiálu nazývaného satén. Jejich popularita v módním světě spočívá v jejich schopnosti okouzlit a dodat nositelce luxusní vzhled. Saténová látka se hladce přizpůsobuje...
25. 05. 2024
Historie kostýmu čerta v módním průmyslu Historie kostýmu čerta v módním průmyslu sahá až do středověku, kdy byl tento kostým spojen s divadelními představeními a lidovými tradicemi. V 20. století se stal ikonickým prvkem v módě díky designérům jako Jean Paul Gaultier nebo Alexander McQueen, kteří ho začali...
24. 05. 2024
Historie značky Nike a vývoj pánských bot Historie značky Nike sahá až do roku 1964, kdy Phil Knight a Bill Bowerman založili společnost pod původním názvem Blue Ribbon Sports. První pánské boty Nike byly uvedeny na trh v roce 1971 pod jménem "Nike", inspirovaném řeckou bohyní vítězství. V průběhu let se značka stala...
22. 05. 2024
Historie značky Gap a vývoj gap mikin. Značka Gap byla založena v roce 1969 Donaldem Fisherem a jeho ženou Doris v San Franciscu. Původně se specializovala na denimové oblečení, ale postupem času se rozrostla do celosvětového módního gigantu. První gap mikina byla uvedena na trh v roce 1992 a okamžitě získala popularitu díky...
20. 05. 2024